Snooooor!

Fan fan fan.. jag hatar snor. Det är det värsta som finns. Jag hatar att snora, jag hatar att ha slemmhosta. Man hostar så flyger det upp någon hemsk grej från halsen upp i munnen, då är jag närapå att spy.. PÅ riktigt. Så här har jag nu haft det i över en vecka.. Började med halsont som gick över i feber, som gick över till snor för att sedan komma till ännu mer snor, plus slemm i halsen..
Hatar snooor! Man är ju inte så jekla het när man är förkyld heller, man är hela tiden lite tårögd, näsan är röd och fnasig, inte het på nått sätt.. Men jag får ligga ändå! Mr måste verkligen älska mig! :)
Min mor har berättat att jag föddes snorig, kanske därför jag känner sån avsky mot snor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback