Ojoj!

Fick just ett5 samtal från hon som ska gifta sig i sommar (hon som förbjuder mig dotter att följa med;))
Hon undrade iaf om jag ville göra brudbuketten, det är klart! Där de ska gifta sig finns det tydligen någon form av rosenträdgård så hon vet iaf att hon ska ha roser i buketten så det matchar lite. Men vi ska mötas upp nästa vecka för att kolla lite blommor och bukett typer. Ska bli nice!
Hon har ingen jätte hög budgett på buketten så hon vill ha en utan hållare. Konstigt det där att folk kan köpa brudklänning för flera tusen men bukettet ska vara så billig som möjligt. Sen kan det ju vara så att jag är arbetsskadad och tycker att det är klaaart man ska lägga pengarna på buketten! Iaf så blir nog buketten grym (är ju jag som ska göra den!) Har lite idéer också men i slutändan är det ju hon som bestämmer :)
Kul ska det bli iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback