Botox och fillers

Jag klickade mig runt på Kissies blogg här igår, den kvinnan är ju underhållande. Jag kan inte sluta bli förundrad.. Ahh hur mycket väger hon 46 kg? Hur mycket av det i procent är pattar, hår och taskigt smink?
Tydligen så hade hon blivit tillfrågad att vara med i Uppdraggranskning som handlade om Adam och Eva kliniken som är den som Kissie går till för att bli "snygg", om snygghet är att se ut som en anka som fått sig en rejäl snyting så passar jag nog på den..
Iaf... Såg till att hitta programmet och enligt det så verkar det som vem som helst i Sverige kan få injicera botox och fillers. Är inte det märkligt? Om du är nagelteknolog eller hudterapeut så kan du få göra dessa ingrepp, och Socialstyrelsen verkar tycka att det är helt på sin plats. Nån verkar ju uppenbarligen ha fillers istället för hjärna..
Nä men man kanske ska öppna eget då? Nån som är intresserad? Kan säga att jag är jävligt stadig på handen och om du nämner mitt namn i kassan får du en bulle..
Adam och Eva kliniken har skrivit på sin sida "Observera att reportrarna INTE är negativa mot oss utan det handlar om vinkling mot socialstyrelsen!" Alltså jag såg klippet och visst tycker jag att reportrarna var negativa mot dom, med all rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback