Big B

Japp Jag förljer ju BIg Brother stenhårt, ingen var gladare än mig i söndags när Gurkan åkte ut. Fyy fan vilken dryg jävel! Snackarskit och klagar över allt och alla! Och så trooor han att han ska vinna. För att hela svenskafolket vet vem han är. Och? Vilka var det som hejjade på dig? Jo massa fjortisar, det är inte hela svenska folket för mig..

Igår när jag satt och kollade så kändes det ju som att Sara klev i klaveret. Hon verkar ju vara lite överklass och verkar få vad hon behöver av sina päron, även om hon förnekade det stenhårt men erkände att hennes päron köpt en lägenhet åt henne, och att hon fick en bil när hon fyllde 18 osv osv.. Hon förtjänar INTE en halv miljon kronor!
Men vem gör det då? Jo jag ;) Förutom jag? Ingen aning.. Det visar sig. Inte Sara iaf, och om Martin vinner en halvmiljon så kanske han äntligen får ta av Sara säkerhetstrosan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback