Sommarklänning Del 1

Jag håller på att sy en liten klänning, eller så värst liten blir den ju inte eftersom den är till mig ;)
Min mor har haft ett örngott som jag så länge kan minnas har tyckt så mycket om, det är inte bara mjukt och skönt utan det är fint också! Stoora blå blommor. Så i slutet av sommaren så fick jag ett påslakan av henne! Har kliat i fingrarna på mig, samtidigt som jag inte vågat börja. Vill ju inte att det skiter sig så måste jag slänga det..
Men igår så började jag, och hittills går det bra. Peppar peppar..
Sydde ju förra veckan en klänning med smock överdel. Men denna som jag nu pysslar med blir lite mer "avancerad" lite figursydd och dragkedja och grejjer. Ja vi får se hur det blir. Håll tummarna för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback