Mardröm

Är inte så ofta jag drömmer mardrömmar och när jag väl drömmer dem så är det vare sig monster eller mördare med. Utan det som gör min drömmar till mardrömmar är att Mr gör slut, alltid när jag drömmer om honom så gör han slut med mig..
I nattens dröm gjorde han slut, så gick jag iväg och rätt som det är så står Thomas där. Mitt gamla ex, som jag var tillsammans med innan skrutts pappa. Vi bara tittade på varandra sa "Hej" log och så skulle vi kramas och vi bara fortsatte att kramas huuur länge som helst. Vi skrattade och log men sa direkt ingenting. Vi bara kramades, som om vi inte setts på länge och saknat varandra. Sen rätt som det är sitter jag i en soffa bredvid Mr, han drar mig till sig och kramar om mig. Ser att han gråtit. Men han fortsätter att krama mig och pussa mig. Fylls av hopp, hopp om att han inte vill göra slut. Frågar honom "Har du gjort slut? Jag tänkte jag har ju betalt räkningarna och så där" han tittar på mig och säger bara "Ja" jag flyger från honom som om han gett mig en stöt och så vaknar jag, och tokgråter som jag alltid gör när jag drömt att han gör slut. Kryper tätt, tätt mot honom för att söka lite tröst..
Nått som jag inte fattar med min dröm (är ju iofs ganska mycket..) med en specifik sak, vad fan spelar det för roll om jag har betalat räkningarna? Konstigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback