Jahapp..

Ja du/ni.. Livet är inte jätte kul just nu. Jag har en underbar dotter som jag älskar av hela mitt hjärta, världens bästa sambo, vänner som är hur grymma som helst och en familj som alltid är där. Men detta hjälper inte alltid, detta hjälper mig tyvärr inte att betala mina räkningar eller köpa mat..
När jag separerade från Johan så fick jag det som jag lagt i kontant insats plus lite för nya tapeter och lite annat junk. Det var ju tur att jag fick dom, för det skulle sen visa sig att jag inte får någon A-kassa. Vilken tur att man betalat den varje månad i över fem år för att man tänkt att "Någon dag kommer jag nyttja detta" Jo men visst.. Jag FÅR inte ens nyttja skiten.. Tänk om jag hade sparat de där pengarna istället för att att betala de till A-kassan? Iaf så hade jag ju pengarna som jag fick av exet.. Tills för någon dag sedan då de tog slut. De har vart min livlina de sista året, men nu så finns den inte längre..
Känns si så där nu när man inte jobbat på snart två veckor.. Visst jag får ju en bra lön här i januari, men sen då?
Är så sjukt trött på detta, och så här har jag haft det i över fem år. Alltid samma visa, hittar inga jobb som anställer, utan det jag lyckas få är extrajobb.. Kul kul.. Fan vad det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback