Ja just ja!

Exet frågade mig också om jag funderade på att ha någon fest när jag fyllde år "Jooo då men det beror på hur det ser ut med pengar" han menade på att det spelade väl ingen roll det är ju jag som fyller år jag. Men sen kom han väl på att jag är ju sån som gärna vill bjuda över folk och gärna bjuda på nått. Så sa han "Jo för jag har nämligen en födelsedags present som jag har klurat på ett tag till dig" Ehh ok? "Ja men den skulle kanske passa sig bättre tills du fyller jämt" Ehh jahaaa? Jag menade då på att då får han väl vänta tills jag fyller 30. "Nä då det blir bra med 29 också, men ni kan väl se till att gå ut, typ till Bryggan eller nått?" Hmm ja det är ju inte helt omöjligt.. Behöver jag säga hur nyfiken jag är? Tror inte det va? ;)
Jag är oerhört glad över att jag har sån bra kontakt med honom som jag har, riktigt riktigt glad, om inte för skrutts skull också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback