Denna vän

Har jag bara träffat en gång sen vi flyttade därifrån. Och det var när jag bodde i Högdalen, jag mötte upp K och C på Kellys, inne på söder. Minns att det var riktigt kul. K är alltid så rolig, alltid så rar. Och C var fortfarande lika het, shit minns att jag raggade på honom som en tok, så här i efterhand kan jag ju kanske tycka att jag var lite pinsam..
Jag har några gånger försökt få tag i K's nummer, på eniro och så vidare men inte hittat.. Jag har messat hans kusin C, men inte fått nå svar. Har letat efter K på facebook men inte hittat honom, men däremot hittat hans kusin C. Har försökt lagt till honom som vän och frågat om K. Inget har man hört.. Så för någon vecka sen, det var när Inez fyllde fyra, så var mamma och pappa här så började vi prata om K. Någon dag efter så gav jag mig fan på att hitta honom på facebook. Skam den som ger sig, för jag hittade honom! :)
Han var tyvärr inte den snabbaste på att svara på det jag skrev i hans logg.. Sen så pratade vi lite på chatten på fejjan. Tror tyvärr inte att han var lika glad över att prata med mig som jag var över att prata med honom. Men så är det alltid, jag har nån sån där romantisk bild av att bara för att man umgicks en massa när man var liten och man kände varann så länge så ska man gilla varandra när man blir stor också, så behöver det ju inte va.. Jag menar han kanske inte känner att han har plats i sitt liv för en gammal kompis. Så kan det ju också vara.. Jag tycker bara det är synd. Jag har garanterat plats för honom. Finns ju liksom en anledning för att i min bokhylla så sitter det ett foto på oss från när vi var små..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback