Åhh söt liten nöt!

Min vän Anna (tjej som jag jobbade med i blombutiken på Arlanda) fick för ett tag sedan en liten bebbe, lilla Ebba. Hon är bland det sötaste i bäbis väg skulle jag tro! Pratade en sväng med Anna idag och jag måste nog inom en snar framtid bege mig till Uppsala för att nosa på bäbis!
Jag kunde tyvärr inte sno någon bild av underverket från hennes blogg och lägga upp här men ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det är en söt liten kicka!
Sen så är det ju Kim kvar också, ghuu ibland så är jag så avis!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi=) ja de tycker ja. va länge sen vi sågs igen nu. miss u, u know.

2011-01-23 @ 08:16:12
URL: http://annatornhult.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback