Then fuck it!

Här för ett tag sedan blev jag så glad när jag fått en inbjudan till ett evenemang på fejjan, det var en Halloween maskerad! Tjoho så kul tänkte jag! Sen så läste jag beskrivningen till maskeraden och helt plötsligt lät det inte lika spännande. Inte alls faktiskt.. Planen var att vi skulle sitta ute och grilla och dricka. UTE! Vad tänkte hon/dom med? Kul att sitta ute när det var as kallt ett bra jäkla tag, visst man kan klä på sig men då försvinner ju halva grejjen med maskerad. Det stod också att om det blir för kallt så kunde vi bege oss hem till en av tjejerna som stod för evenemanget. OM det blir för kallt? OM? Det har snöat  två gånger hittills i år. Jag skrev i loggen att min högstadröm har ju alltid vart att klä ut mig till inuit och klickade sedan på "Tack, men nej tack knappen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback