Sova sova sovaa!

Hela dagen igår var jag väldigt trött, men jag hade gett mig fan på att jag skulle träna. Sen så var jag så glad för Mr skulle sluta tidigt. Efter att jag gymmat så åkte jag ner till centrum för att möta upp honom, sen gick vi och handlade, åkte hem och åt, duschade, jag la mig på sängen och somnade. Tror klockan var nio när jag somnade. NIO! Så tidigt har inte jag gått och lagt mig på säkert 20 år.. Sen så sov jag till nio. Jätte skönt men jag blev lite irriterad att jag sov bort en kväll med Mr, frågade om han blivit sur för att jag somnat. "Mäh! Jag kan ju nite bli sur för att du är trött." Hmm så sant så :)
Men imorse hade vi en lång morgon tillsammans, låg kvar länge i sängen sen gick vi och avnjöt en god frukost tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback