Maat!

Är hungrig som ett djur, vaknade i morse och var jätte hungrig, kan det kanske ha nått att göra med att jag rör på mig? Visst jag var ju hungrig förut också men inte på samma sätt. Nu känns det mer som att det är en mer välförtjänt hunger (om det finns nå sånt) Ja jag kommer nog vara lite tjatig här ett tag fram över gällande min träning. Bara att använda ord som träning är väldigt ovant för mig. Saken är den att jag försöker röra mycket mer på mig och hittills har det gått bra, när det gäller maten så har jag inte gjort ni direkta ändringar, jag tänker inte totalvägra godis, cola och pizza men kanske skära ner på det.. Jag har inget direkt mål att jag ska gå ner si och så mycket på en månad, jag är glad om jag går ner något alls och om jag får bättre ork. Jag måste ha rimliga "mål" annars kommer jag bara ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback