Jag rymde!

Japp ni hörde rätt. Efter att ha sovit/bott/tillbringat en natt hos Mr's päron så kände jag att jag inte skulle klara det, inte denna vecka, var inte det minsta sugen på att bo där. Så jag tog mitt pick och pack och gick och hämtade skrutt sen vid fyra så kom min pappa och hämtade oss och körde hem oss till sig.
Igår morse så hade jag och Mr en liten dispyt om att jag inte ville vara där, han kunde inte riktigt sätta sig in i situationen.. Så när jag lyckades byta bort mitt pass som jag skulle haft på torsdag och när allt började lösa sig så kände jag en såådan lättnad. Det är sjukt igentligen.
Det som inte kommer vara så kul det är ju att jag inte kommer få träffa Mr förrän i helgen, fast jag har sett till att vi ska hålla oss sysselsatta så tiden går snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback