Irritation!

Jag kan inte påstå att jag tyckte speciellt mycket om mitt ex's pappa, av många olika anledningar, vissa som jag inte tänker ta upp här.. Men bland annat var han väldigt bra på att liksom bara kasta ur sig saker utan att tänka sig för, har var riktigt osmidig i sina uttalanden ibland. Som en gång när skrutt var liten så sa han nått i stil med "Tycker du att du har fina kläder på dig?" Jag brydde mig inte för jag trodde han pratat med någon annan, men då visar det sig att han pratat med skrutt och sedan vänder han frågan till mig "Tycker du verkligen hon har fina kläder på sig?" och syftar på skrutts kläder! Jag blev så paff så jag kunde inte ge honom nå bra svar. Jag ser till att skrutt alltiiid är hel och ren, om hon har minsta hål på en tröja eller liknande så slänger jag den! Jag skulle inte gå omkring med trasiga kläder så varför skulle hon?
Ja ja nog om denna berättelse, in på nästa..
Idag satt jag och kollade mitt ex's status och så hade han skrivit:

"illtrollet på soffan, Bolt på tv och snart blir det korv o makaroner, med "kepchup"... ibland har man det bra."

Så hade folk kommenterat hans status med saker som barn uttalar fel, som tex pangkaka, fopboll osv. Så hade han pappa skrivit : "Mmm en vecka att bli bortskämd" Jag tog det väldigt illa och skrev då också en kommentar : "Japp för hos mor sin får hon bara bröd och vatten, titta på nyheterna och leka med pinnar."
Men nu när jag läste det så kom jag på att han kan ju mena att hans son blir bortskämd.. Så jag tog bort min kommentar, men förstå att man är så van vid att en människa är ganska dum och plump och missförstår då så hårt när han faktiskt menar väl.. Ja se människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback