Har lite ont..

Här och hääär! *pekar*
Var och gymmade igår med tant F. När vi var typ klara så kom det fram en tjej och frågade om det var första gången vi var där, hmm är det så uppenbart? ;) Sen så gav hon oss lite tips om hur vi skulle träna, det roliga är ju att det som hon sa hade vi själva kommit fram till en stund innan.
Och så tänker jag så här.. Om man som slank och fit tjej ser två mindre slanka tjejer och bestämmer sig för att ge dom råd på det sättet? Vad vet hon om hur vi känner oss när vi står där i salen, det krävs en del viljestyrka att faktiskt ta tag i sånt och säga till sig själv "Visst jag är inte den mest vältränade i salen men det är därför jag är här" Visst hon kanske menade väl men det kan också bli så fel, kan bli så att man inte vågar sätta sin fot där igen och går hem och äter kakor istället..
Idag ska vi simma, om nån kommer fram till mig och säger att jag inte kan simma så slår jag han/hon på käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback