Bättre en back i hallen än ett hack i...

Vi har ju en kanon stor hall, den är typ lika stor som vardagsrummet. Det håller nu på att bytas golv, men det har inte kunnat göras så mycket på grund av stambytet. Ett klinker är i af köpt, som ska läggas vid dörren, låter nice. Sen ska det bli fyra meter garderob, vilket jag välkomnar med öppna armar! Får alla mina klänningar den plats de förtjänar! :) Men sen har jag hittat en liten möbel som gärna får flytta hem till oss..
Visst är den väl fin? Hittade den på Åhlens hemsida, är måtten 100x30x54 perfekt att ha i hallen när man vill sitta för att snöra på sig skorna eller vänta på sambon som måste piffa håret. Kostar 795:- tycker jag är helt ok, skulle verkliiigen vilja ha denna. Ska nog kolla upp den när jag fått lön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback