Åhhh tråååk!

Jag tog kvällspasset idag för jag och Mr hade inga planer och jag tänkte att de ska väl repa ändå, igår får jag reda på att Danne som fyllde år igår sagt för länge sedan att han skulle vilja käka och kolla match på Corner. Jahapp, jag hade tänkt att gå ut imorgon men om alla går ut idag så kommer inte en kotte vilja gå ut då. Mr bad om ursäkt för att han glömt att berätta det, och visst det är klart jag förlåter honom finns ju knappt nått att be om ursäkt för men ändå så är det lite trist. Men det är bara att bita i det sura äpplet och åka och jobba medan de andra barnen leker och har kul..

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo midda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 12:34:43
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Cissi

Trevlig helg!



Vad händer ikväll? :)

2010-10-15 @ 12:58:23
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback