Vet inte om jag kanske borde bli arg?

Kollade mitt konto här idag och märkte att jag inte fått nå pengar av skrutts pappa för alla regn och vinterkläder jag har köpt. Det är säkert över en månad sen jag räknade ut vad han skulle betala mig. Men icke..
Plus att han nu IGEN glömt (eller vad man ska säga) att fylla i inkomst upplysningarna som dagis vill ha så man betalar rätt. Saken är att jag får den hemskickad till mig, så ringde jag honom och sa att jag fått den och att jag skulle fylla i den sen så skulle jag lägga den i hans brevlåda. Detta är garanterat över en månad sen. Så igår när vi pratade så frågade han om jag lagt den i hans brevlåda, Jaaaa det har jag samma dag som jag fick den. Håll lite ordning på ditt skit så skulle den inte komma bort..
Blir inte arg längre, bara trött. Känns så otacksamt också, att jag ska ha koll, göra mat, städa och hålla det rent, uppfostra, och ändå så är det pappa som är favoriten..

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa visst äre konstigt, de är samma för mej, dock inte pappa men farmor & farfar.Är väl bara en tidsfråga innan de blir pappa. Skulle tro att de är dom som skämmer bort & gör precis vad barnen vill & vi mammor som gnäller & tjatar när dom inte gör som vi säger. Men innerst inne så vet man att de är oss dom älskar mest. Så äre, de vet ja=)

2010-11-18 @ 10:47:08
URL: http://annatornhult.devote.se
Postat av: Bitter

Jag hoppas innerligt att du har rätt Anna :)

2010-11-22 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback