Utmaning: Fakta

Fyra arbeten som jag haft i mitt liv:
1. Florist
2. Kiosk personal (på Globen, Söderstadion osv)
3. "Runner"
4. Butiksbiträde
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirt Dancing
2. Good Morning Vietnam
3. Juno
4. Star Wars: Return of the Jedi
Fyra ställen jag bott på:
1. Uppsala
2. Skarpnäck
3. Högdalen
4. Märsta
Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. The Big Bang theory
2. Halv åtta hemma hos mig
3. Criminal Minds
4. CSI
Fyra ställen jag vill åka till:
1. London
2. Paris
3. Öland
4.Grekland
Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Elsa Billgrens blogg
3. Fridas blogg
4. Min mail
Fyra favorit rätter:
1. Pizza!
2. Köttfärssås och spaghetti
3. Spansk fläskfilé
4. Mr´s paj!
Fyra ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Hemma hos Frida
3. Garage
4. Mamma och pappa
Fyra saker jag inte kan leva utan:
1. Skrutt
2. Mr
3. Pengar
4. Luft
Fyra saker du är rädd för:
1. Höjder
2. Mongos
3. Spindlar
4. Skräckfilmer..
Fyra saker som får dig att skratta:
1. Andras olycka
2. Big Bang Theory
3. Min mamma
4. Jag själv
Fyra länder som du besökt:
1. England
2. Finland
3. Frankrike
4. Sverige
Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågor:
1. Fröken Frida
2. Kim gums
Ja det är bara två men två gånger två blir fyra så shut the fuck up..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback