OS och tandflisor

Detta var när Fröken och Tant och kompani hade kommit hem från sin kryssning, det var sagt att det skulle bli fest hemma hos Tant men precist när vi står i hallen redo för att gå så ser jag att jag fått ett mess om att festen är inställd. Lite trist men kan helt och hållet förstå om de var trötta :)
Jag och Mr återvänder till att lyssna på musik och dricka lite vodka kurant med russian, satans gott!
Sen så begav vi oss ner till garaget, inte en kotte man kände, alla var ju på maskeraden så det var ju kanske inte så konstigt. Mr stötte på en gammal kompis dock. Sedan gick vi och dansade eller rättare sagt jag dansade, Mr stod mest och tittade på. Men kul hade jag!
Sedan fick Mr ett mess från Börre då hade de kommit till garaget så vi gick dit. Alla hade inte pallat att dra ut, men det var iaf David, Jonas, Börre, Robert och Camilla. Var en sån där lagom kväll.
Sen när det var dags att åka hem tog vi en svart taxi och det visar sig att han som kör taxin ska delta i OS i sin sport, coolt! Låter dock lite sorgligt att han ska behöva försörja sig med att köra svarttaxi, var tydligen för att inte sponsorerna räckte till.. Han kan ju iofs snacka skit, men det kändes inte som det, varför ska man ljuga om nå sånt för två fyllskallar? Jo kanske för att det är sådana som går på det? ;)
Sen när vi kom hem så stod vi och borstade tänderna så fick jag sån lust att hånglas lite, Mr tyckte det var lite äckligt med allt tandkrämslödder, så jag fick kämpa mig till en puss. Detta slutade med att vi slog ihop våra tänder så där härligt brutalt, jag hörde att det lät lite konstigt och trodde att det var Mr's plasttand som lossnat. Men icke! Det hade gått en flisa från min tand! Jag blir ju så nojjig när det gäller tänder så jag sprang om kring här ett tag och ylade. Härliga helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback