Nervös..

Sitter här och smuttar nervöst på en Naturdiet Shake och hoppas på att bli smal ;)
Mailade just mitt cv till jobbet jag blev tipsad om och nu är jag nervös. Blir jämt sån här, lite rädd för nytt. IOfs har jag inte ens fått jobbet än så jag kanske kan sluta nojja? Men vad skulle det innebära? Nytt jobb.. I ny stad dessutom! Eller ny och ny.. Har bott och gått i skolan där och har i alla fall jobbat där tre gånger tidigare, men det var så länge sen. Så här länge som jag jobbat på mitt nuvarande jobb har jag nog aldrig gjort..
Skrämmande och spännande!
Vet inget om arbetstider och hur mycket man kan få chans att jobba dock.. Men det löser sig sa kärringen som sket i vasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback