Iron Man!

Tycker filmen är kanon så jag blev väldigt glad när jag såg att den skulle gå på tv på lördag, tills jag kom på att jag jobbar ju då. Mr har inte sett den alls men ville gärna se den, så han fixade båda två filmera! Me like alot! Tycker om såna superhjälpte filmer, Batman, Spiderman, X-Men osv. Iron Man filmerna är riktigt bra, plus att om man är kär i Scarlett Johanson (som jag är) så är tvåan ett hett tips, liiite fånigt dock är att när hon blir "farlig" och ska slåss så får hennes hår en helt annan look.. Hmm ja bara sånt en tjej lägger märke till men det var lite fånigt.
Så är ju även Mickey Rourke med och spelar så klart bad guy, han hade jag en liten crush på när jag gick i högstadiet och sett Bullet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback