Idag

Idag så åker Fröken, D och Tant på kryssning, hoppas de får det kul och att banden är bra!
Själv så ska jag hem, till lägenheten, ska väl måla lite stol och hylla. Håller ju på med en sån tallrikshylla, den var i "ful furu" nu ska den bli bländande vit! Jag önskar att det var nå krokar i nederkant på den så man skulle kunna hänga nå fina koppar där, men det finns det inga. Men det är väl bara för mig att fixa!
Min hylla ser ungefääär ut så här, denna bild är hittad på nätet. Krokarna skulle jag vilja ha på hyllplanet längst ner, så man kan hänga tex koppar där..

Funderar på sådana här krokar, dessa är hittade på www.brorarne.se och kostar 39kr/st.
Är krokar så dyrt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jupp de är dyrt. men å andra sidan behövs de ju inte så många av dom om dom ska hänga under hyllan=)

2010-11-12 @ 11:58:08
URL: http://annatornhult.devote.se
Postat av: Bitter

Ja det får nog bli några sådana ändå, men jag ska först ta mig en sväng till Järnia och kolla deras utbud :)

2010-11-15 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback