Helgens bravader.. Pattknull och rosé..

Jag och Frida var ju ute och shoppade efter det så mötte hon upp sin D och jag mötte upp Mr . Fröken och D åkte hem och jag och Mr begav oss till Systembolaget. Vi hade pratat ganska länge om att vi skulle gå ut, vi hade först tänkt sthlm, men den ena av våra vänner vi hade tänkt möta upp var sjuk och den andra var upptagen, vi bestämde oss då för att stanna kvar i vår lilla "by".
Fröken och D skulle över till en kompis till henne och dricka lite, vi bestämde oss för att haka på. Saataan vilket liv he he. Tänk vad fyra människor kan föra liv, härligt! :) Vi satt där och drack och pratade och lyssnade på "musik". Efter några timmar så skulle våran värd sova så vi tog vårt pick och pack och drog hem till Frida, där bytte Fröken och D om för vi hade bestämt oss för att gå ner till "Bryggan". Under tiden hann jag både strippdansa och leka bakgrunds dansaren i Castaways Liar Liar "videon".
Sen begav vi oss ner till Bryggan, då bussarna inte gick så fick vi gå. Men det gick bra, allt går bra med rosé, av nån anledning så lämnade jag min flaska i Fridas kyl men Frida var snäll och delade med sig av sin :)
Vi kom fram och det var en del folk där, kändes som det var så himla länge sen jag träffade folk så det var kanon!
Fick kanske det sötaste välkomnandet av David: "Fan så snygg du är!" Han hade rätt, jag var ganska snygg ;)
Efter att ha suttit där ett tag så stängde dom, dom stänger ju kl 2.. Så vi bestämde oss för att åka till Garaget, eller var det jag som bestämde det? Jaja hur som helst åkte vi dit. Åhh hade riktigt kul! Fick tre gånger höra att jag var fin, kul att höra :)
Jag, Fröken och Jonas kom fram till att vi skulle göra sällskap och åka och bada på måndagen, lät ju som en bra idé, Men det slutade ju med att jag fick åka och simma själv i måndags, men det gick bra det med, vet jag att jag kan det också ;)
I söndags så pratade jag och Mr lite om fredagen, bland annat så hörde jag med honom om det var "oki" att Jonas följde med och simma, visst var inga problem. Så var jag tvungen att berätta för Mr att jag fått så många komplimanger. Då berättade han att en viss kille i umgänget hade när Sam slagit sig ner vid hans bord frågat "Såå har du pattknullat henne då?" Mr valde att inte svara, som den gentleman han är. Funderade på om det är ok att fråga nå sånt. Men jag och mina tjejer är ju inte så väna i munnen när vi är ensamma, så jag kom fram till att jag inte kunde bli upprörd. Ligger inte i min natur att bli upprörd över "såna" saker heller.
Hade för övrigt på mig min nya kanske favvor klänning, hittade den när jag och Frida var ute och shoppade. Har ju skrivit och lagt upp en bild här tidigare på en röd klänning med skärp, testade den i fredags men den var bara skum. Konstig passform och märkligt skärp. Hittade en annan rödhistoria, med lite puffärm, urringad och ett brett resårskärp. Kanon het! (Har försökt hitta en bild på den men icke..)
Gröna klänningen som jag la upp här igår var jag tvungen att beställa, hoppas att den ska vara minst lika bra som den röda! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi satt där och drack och pratade och lyssnade på "musik". Hahaha!

2010-11-02 @ 21:01:14
URL: http://fridde.bloggplatsen.se
Postat av: Bitter

Ha ha ja "musik" ;)

2010-11-03 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback