Härliga vecka!

Denna vecka har skrutt vart hos mig, alltid när hon är på bra humör så tyckts veckorna gå så sjukt snabbt.. Så är det ju, times fly..
Hon är så mysig, kan komma och spontan kramas och mysa, varenda morgon när hon har vaknat har hon krypit ner hos mig i sängen. Sånt gillar jag! Sen när hon säger att jag är jääätte gammal, lika gammal som en tant, ja då.. då älskar jag henne fortfarande :)
Mormor och morfar var förbi i fredags, de kom innan skrutt skulle hämtas för vi skulle åka och stor handla, blev även några julklappar, bland annat en till Mr från Kattis Kattsson.
Så när jag ska betala så har jag tydligen inte pengar så det räcker! Pinsamt! Mamma kom i undsättning och räddade sitt lilla sockergryn ;)
Hämtade sen skrutt och gick hit och fikade, jag fick en jääätte fin julstjärna av mamma och pappa, jag har kikat på dem tidigare och tyckt att de vart så fina. Skrutt fick en liten minidocka, som hon blev väldigt glad över. Hon har gått omkring med den varenda dag sen i fredags.
En sådan fick jag, inte lika stor men minst lika fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback