Feting tv:n!

Japp Mr beställde en tv här för ett tag sedan, som han har tjatat om ny tv.. Men jag hartyckt att det är helt onödigt med tanke på att vi redan har en. Jag har tyckt att ett köksbord är viktigare. Så slog det mig, att det är ju för fan hans pengar, och om jag vill ha ett köksbord så får jag väl köpa ett.
Så häromdagen så beställde baby love sin tv.
Nyss fick jag ett mess från honom där han berättade att de skulle leverera tvn ikväll. Så han skulle åka dit efter jobbet, så frågade han mig om jag ville hänga i lägenheten. Ja jag hade ju tänkt och dra dit ändå för jag har packat ner skrutts saker och hade tänkt åka hem med dom.
Men om det inte vore för tvn så hade han nog inte åkt hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback