Baka baka liten kaka!

Här är det lussekatts bak som gäller! Nu står degen och jäser och det doftar så ljuvligt! Tänk sedan när de små rackarna ska gräddas! Mums! Poppar lite julmusik för att få lite extra stämning, jag är en av dom få (har jag märkt) som diggar julmusik, men då menar jag inte sådana julskivor som sprutar ut varje år, Måns Zelmerlöv, Perelli och Linda Lampenius. Usch nej, helst gammalt Ella Fitzgerald, Bing Crosby, Lennon.. Sen "nyare" är ju helt ok, jag gillar Wham!'s "Last Christmas" jag gör det och jag står fört! :) Sen Kylies "Santa Baby" är ju lite mysigt porrig ;) Adolphson & Falk "Mer jul" Och en massa massa annat, kanske ska göra en playlist och lägga upp? Hmm ja varför inte? Får bli lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback