Apropå förkläde..

Så visade jag min mor mitt fin fina H&M köpta förkläde, hon tyckte det var kanon fint hon med och sa att hon också skulle vilja ha något sånt, men att hon redan hade så många (ännu en ursäkt för mig att köpa ettt till förkläde, mor min har iag tre!) Iaf.. så frågade hon mig vad det kostade, svarade då att det kostade 199 kr. Å det tyckte hon var jätte dyrt! Ehh va? Så jag kikade runt, visst det finns billigare men om du ska ha ett "finare" så kostar det ju, som med allt annat..

Från www.baldershage.se kostar 110:- (bland det billigaste och de finare jag hittade)




www.elsashem.se 315:- lite tråkigt om du frågar mig, lite för traditionellt.






Hittade detta på www.nyttadesign.se 495:- Lite dyrare, men attans fint plus att du "spar ju frisyren" genom att slippa trä något över huvudet ;)





Dessa hittade jag på en sida som heter www.carolynskicthenonline.com de hade såå mycket fina förkläden och även diskhandskar, rekommenderar dig verkligen att ta en titt!
Cupcakes förklädet kostar 42 USD
Förklädet med koppar på kostar också 42 USD
Randiga midjeförklädet 29,95 USD
Prickiga kostar 42 USD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback