Va fan!

Vad är det med folk? Blir så trött på en del människor..

För ett tag sedan så ringde exet, kände inte att jag ville prata med honom, så jag svarade inte.
Så började han nyss prata med mig på msn.. Han är dålig, alltså inte frisk, kroppsligen.. Och nu försöker han framställa mig som ett monster som inte förstår att han faktiskt är sjuk och inte kan städa. Ursäkta? Jag tycker det är skit illa att han är dålig, klart som fan jag vill att han ska må bra, men det här med brist på städande började när jag flyttade därifrån, inget som nyligen har hänt.
Så börjar han prata om stolthet och att han kanske får börja be folk om hjälp.. Asså hallååå? Hjälp med vad då? Jag förstår inte, ursäkta om jag kanske är lite väl hård nu.. Men han är fan inte döende! Inte vad jag vet iaf.. han säger ju inget.. Häromdagen bar han och jag ur hela vårt förråd och det var då inga problem. Och va fan se till att bli sjukskriven då? Är ju pga jobbet och mat att han mår som han mår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback