Soool soool strålande soool!

Ah är ju helt underbart! Jag älskar att sola, blir rastlös av att bara ligga där men jag läser mer än gärna en bra bok samtidigt som jag blir brun (och fin?)
Var på H&M en sväng idag.. Jag är tjock.. Eller snarare flebbig, ni vet så där mjukt dallrig? Inte så hett.. Igår gick jag förbi vårat lokala sim och gym och hämtade en broschyr över priserna, ett steg i rätt riktning iaf.. Fan det skulle ju vara så nice att börja simma eller vad fan som helst! Bort med flebbet!
Men denna sommar kommer jag nog få vara flebbig.. Tyvärr. Men jag behöver ju inte vara flebbig OCH blek!
Mr kommenterade en bekant till oss för ett tag sedan, att hon gått ner i vikt. Jag vet att hon gjort det men ser ingen direkt skillnad "Gör du inte? Tycker det är stooor skillnad!"
Ok ok.. så där många O:n i "stor" hade han inte och dessutom inte ett utropstecken efter "skillnad" men det var så jag hörde det, så klart.
Jag jämförde mig med Moby Dick för ett tag sedan, en stor vit val..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback