Without you I'm nothing

Placebo Feat. David Bowie så himla fin Placebo – Without You I'm Nothing (Single Mix) (Feat. David Bowie)

Sitter och kollar på bilder på Fejjan från i somras, shit vad jag längtar.. Allt är så mycket lättare på sommaren. Vad du än hittar på så känns det som att det blir kul och trevligt bara för att solen skiner lite granna och det är grönt ute.
Hittade en massa bilder på Mr också, shit vi gjorde en del roliga grejjer alltså. Om denna sommar bara blir hälften så trevlig så är jag glad, men det är så klart jag hoppas att den blir ännu roligare!
Jag skulle med Mr vilja åka på någon festival, helst Peace & Love, men vi får se för jag har skrutt den veckan, och jag vet inte hur pigga mina päron är på att vara barnvakt en hel vecka.. Men det löser sig, får jag hoppas..
Sedan har jag lite planer för skrutt också.. Skansen är så klart givet! Kanske mest för att mamma vill dit. Sen så tänkte jag kanske en dags kryssning så hon får åka stooor båt. Käka, köpa lite taxfree, sitta på däck och äta en glass. Men jag skulle vilja hitta på nå mer, det får inte kosta skjortan, men tar gärna emot tips. Kanske en tripp till Borstbol och Falun kanske?


Kommentarer
Postat av: A

ooOOooOOOWiieeeeeee! Menar du verkligen det?! PÅ RIKTIGT?!!

SÅKLART NI SKA BEGE ER UT PÅ RESA! ;-)

2010-03-20 @ 08:06:36
Postat av: BitterFittan

Ja asså vi får se, det vore ju nice. Men det hela beror ju på pengar å sånt där så klart. Men det vore nice. Om vi är välkomna!

2010-03-22 @ 13:10:11
Postat av: kim

lite sent av mig men.... YOU ARE SOOOOO WELCOME!!! Det är ju nästan som att åka till ett annat land :) Skit i skansen.. finns massa djur här ute.. lodjur, vildsvin, rådjur... and so on

2010-04-25 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback