Världen är bra liten

Detta är en lite märklig historia, iaf för mig. Det börjar precist innan jag och skrutts pappa blev tillsammans..
Jag hade träffat en kille på en av internets lite suspekta sidor. När jag flyttade hit till byn så hade jag ingen dator så han fick mitt nr, vi messade lite och en dag kom vi fram till att han skulle komma till Kontrast efter att han hade vart på Foo Fighters spelning. Det gjorde han inte.. Men jag la inte ner någon energi på det.
En gång i början av min och Mr vänskap så var vi hemma hos honom och han hade sin msn igång, då såg jag ett välbekant "nick".. Jo visst sörrö! Han från den suspekta internetsidan som inte kom! Jag frågade hur dom kände varandra och fick reda på att dom gått i samma skola. Okej.
Nu för bara nån månad sen kom han på tal igen, och Mr ville veta hur det kom sig att jag kände honom. Och jag berättade.
Tänk om jag och killen från den suspektasidan skulle börjat hänga? Då kanske jag träffat Mr mycket myycket tidigare! Iofs då hade jag inte träffat exet och inte fått någon liten skrutt, så det kanske är lika bra det..
Iaf.. nyss så satt jag och födrev lite tid med att spionera på folk på fejjan (yeah, thats what I do when I have time to kill) Och kollade då upp killen från suspekta sidan, vi har tre gemensamma vänner på fejjan, inte jätte konstigt då två av Mr andra vänner också gick samma skola.. Men så av en slump så klickar jag på killens syster, då har jag även en gemensam kompis med hans syster! En av mina jobbar kompisar. Liten värld..
Kanske ingen jätte spännande "historia" för er<men för mig är den förbluffande.. Känns som det bara kommer rulla på, år efter år ;)

Asså what! En liten uppdatering.. Kollade in foton han lagt upp, då fanns det bilder från Spanien då han var där med sin syster, rätt som det var slog det mig att jag vet vems hans syrra är! Vi har jobbat tillsammans en gång på Pressbyrån, hon var ganska mycket yngre, men astrevlig. Shit va märkligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback