Sweet 28?

Vet inte om det är nå höjdare att bli äldre längre.. jag får köra moppe, får rösta, får gå på krogen, får gå på Systemet. Alltså hade jag inte behövt bli äldre än 20... Okeeej jag kan sträcka mig till 21.. men thats it!
Ja men det är ganska nice att fylla år, det vill säga om man får fina paket, annars får det va! ;)

Fick förresten presenter igår! Anna-Maria och hennes Simon var på besök, och så fick jag paket! Smutt! Fick fin fina martini glas i flamingo utformande, eller vad man ska säga.. Flamingo iskuber, små drink parasoll och en kanon fin plastblomma. Jäjj drinkar på balkongen i sommar!


Sööta! Dricker inte Martini men jag tror man kan dricka det mesta ur dessa glas och det kommer vara gott!



Iskuber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback