Om jag bodde själv..

Vilket jag är oerhört glad över att jag INTE gör! Men OM jag gjorde det så skulle jag fylla mitt hem med dessa godbitar:

  
Sicken söt liten volangkudde! Kanske inte så skön att vila huvudet på men ack så skön att vila ögonen på!
H&M Home 99:-


Roskudde från H&M Home för 99:-




Titta! Ser exakt ut som sockervadd, jag        
älskar sockervadd och så klart dessa
kuddar. H&M Home 99:-




Sötare än socker! H&M Home, 129:-   
            
 
Coolare än coolast! 49:50:-







Påslakansettet med rosor kostar 199:- och det prickiga med volang kostar 249:- från H&M Home.


Spetsduk 199:- H&M Home

När jag visade liknande saker för Mr häromdagen så sa han:
"Om jag ville bo som min farmor gjorde hade jag inte rört nått i lägenheten.."
Jag tar det som att han inte är lika inne på blommigt, spetsar och liknande som jag.. ibland kan vara.

Usch vad mycket "Detta VILL jag ha" det har blivit nu.. Så är det ju, när man inte har pengar då hittar man som mest grejjer, det vet ju varenda kotte!
Men jag kan visa er tapeten som jag hittade som både jag och Mr föll för! Tihi!


Är den inte underbar?! Me looovee! Gissa vart vi pratade om att ha den? Helt crazy :)



Kommentarer
Postat av: Liiv

riktigt söta och fina kuddar!

2010-03-16 @ 20:56:07
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah, jag är helt förtjust i HM:s kuddar:D har handlat lite därifrån, men roskudden har jag inte hunnit köpa in än..ett måste:D

2010-03-16 @ 21:41:15
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

Liiv: Ja eller hur? Man blir ju alldeles glad i själen när man ser dom! :)

2010-03-17 @ 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback