Nyvaken!

Yes you heard me..
Vaknade första ggr 06.12 för att Inez började röjja, hon har tidigare jämt vaknat vid åtta, vad hände undrar jag?
Sen gick vi till dagis, Mr följde också med. Vi passade på at blåsa lite såpbubblor när vi väntade på att han skulle bli klar, kändes så där härligt vårigt.
Inez var så himla glad över att hennes pappa skulle hämta henne, tror hon tycker hennes pappa är roligare än mig. Fast det känns som att så är det alltid..
Iaf sen när Mr och jag kom tillbaka så skulle vi käka våfflor så att Mr  skulle ha käkat något innan han började jobba, börjar nämligen jobba kl 13 och jobbar till 23, så hans matlåda blir ju till middag istället.
Men av någon anledning hamnade vi i sängen där vi båda tok slocknade och sov till typ 12. Grymt skönt. Mr gick upp men jag somnade tydligen om..
Det är ju ett tag sedan men jag glömde bort att jag höll på att blogga och började med annat istället, så som att plocka och färga ögonbrynen, och vaxa ansiktet! Yes you heard me, jag är luden, jätte luden. Inte så där fjunigt fint som en persika utan mer som en rambutan.. Så denna tid på året när solen börjar titta fram är ett helvete för mina ludna kinder. Ser ut som jag har en aura runt mig. Och visst det kan ju vara fint, om det inte vore för att min aura är av hår!



Inte jag..


Jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback