Muffins och Chanel!

Ja igår så fyllde jag år, började dagen med att baka en massa massa muffins!
Sen mötte jag upp Frida i centrum, vi gick hem till mig och käkade lunch i vårsolen, hur mysigt som helst! Sen kom hennes David förbi så då fikade vi lite granna.
Sen kom Mr hem, och sedan även hans päron. Jag fick en present av dom, det hade jag inte väntat mig men det var varmt välkommet ;)
Sen käkade jag och Mr pizza på kvällskvisten, pizzerian måste bli jätte glada på en när man ringer tio i nio och vill ha utkörning när de stänger kl nio.. synd för dom ;)
Sen så fick jag min present av Mr! Två jätte fiinaa nagellack och ett underlack från Chanel! Ja ni hörde rätt mina vänner! Chanel!




Dessa två färger fick jag, de heter Gondola och Blue Satin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback