Men asså.. What the?!.. Vad tror du?

Jag är ganska trött på folk som ska berätta för mig hur jag ska söka jobb. Gärna när de tipsen de ger mig är det jag gjort de senaste 3-4 åren..
För ett tag sedan så fick jag just sådana tips av en kvinna som jag tycker oerhört illa om, det värsta är att man inte fick en syl i vädret så man kunde säga "Men du stumpan.. Jag vet. Det är inte jag som är korkad.."
Idag så råkade jag ut för det igen, inte av samma person (thank God!) men iaf.. Jag blev riktigt trött, så efter att han gett mig tipsen så skrev jag det "Men du vad tror du jag har gjort de senaste tre åren?" Då menade han på att det visste han inte för jag hade ju inget sagt. Då svarade jag i stil med "Att du har inte frågat sen så har jag väl inte fått en chans att säga något" För även han är ganska.. ja jag vet inte om egenkär är rätt ord, men han gillar att prata, mindre bra på att lyssna och avbryter gärna..
Jag vet att folk bara vill väl men.. det är bra.. tack.

Det som är lite komiskt är att dessa två personer är vänner, och tjejen i sammanhanget är Mr's ex.. Har jag berättat om henne? Tar det senare.. en märklig historia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback