Mardröm!

Drömde imorse att jag och Mr bodde i nå slags kollektiv, kan ha vart en studentkorridor.. Det konstiga var att jag inte stötte på Mr och att folk tyckte att jag skulle undvika honom, rentav strunta i honom.
Så får jag tag på honom, så frågar jag honom att det känns konstigt, att folk betett sig konstigt.
"Har dom bett dig att hålla dig ifrån mig?" Ja det var min känsla ja.. Så säger han att det inte finns något mellan oss, inget alls och att det aldrig funnits det heller. Men att han trott det och ville verkligen att det skulle vara på riktigt men att det inte funkade..
Jag vaknade upp och storgrät, ja ja.. jag fulgrät. Ni vet darrande underläpp, snorade, hulkade, ja hela klabbet.. Var tvungen att krypa nära Mr som så klart undrade vad det var. Efter ett tag då jag lyckats svälja den stora klumpen jag haft i min hals så kunde jag berätta.. Och så klart fråga: "Så du tänker inte göra slut med mig?" Det tänkte han inte. Tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback