Infarkt eller inte?

För ett tag sedan fick jag ett mess av exet där han frågade om jag hade numret till Vårdcentralen. Visst, skickade över det men tyckte samtidigt att det var lite konstigt. Är ju inte jätte svårt att kolla upp om man har dator, eller en mobil. Ja ja, jag hade inte skrutt den veckan så jag frågade om det hade med henne att göra, det hade det inte. Jag ville inte inte fråga ifall han skulle känna att jag rotade.. Fast det är ju egentligen bara ren omtänksamhet..
Vi pratade en tid efter och då kom vi in på hans besök hos Vårdcentralen, då berättar han att han haft känningar av hjärtat! Jag blev lite orolig men han berättade att dom tagit lite prover och att det inte var någon fara, bara lite stress. Okej..
Jag berättade ju att han har börjat gå promenader? Iaf så igår hade han skrivit på fejjan(!) att han vart och köpt träningskläder och nått i stil med "så inge mer infarkt, tack!"
Vad nu då? Har han haft en infarkt ändå? Eller vill han bara ha lite empati? Illa att jag ens misstänker det.. Sen om det är så att han fått en infarkt så borde inte jag behöva få reda på det genom facebook för fan! Han är fortfarande far till mitt barn och jag bryr mig så klart om honom!
Sen är jag sååå trött på folk som missbrukar (eller vad man ska säga) facebook. Häromdagen gick det att läsa att ett gaammaaalt ex till mig skulle på skiktröntgen. Var jätte många som skrivit och undrat vad det var som var på gång, vissa var kanske genuint oroliga medans det känns som andra bara var nyfikna.. Men han hade inte svarat på en endaste kommentar. Men varför skriver han ens en sådan status då? Han måste ju hajja att folk kommer fråga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback