Igår och idag

Igår när jag kom hem så var Mr's pappa här och fixade med köket, det är inte så att jag inte uppskattar det han gör men det var inte jätte kul igår när man hade huvudvärk och han höll på att hamra med golvet. Men fint blir det!
Som den gode flickvännen så hade jag middag klar åt Mr när han kom hem, jag er snel.
Vi tillbringade kvällen med att dricka te och mysa i soffan.
Av någon anledning har jämt Mr så oerhört bråttom på morgonen, och även fast han stressar så går det liksom inte fortare, utom det får snarare motsatt effekt.. Så imorse när jag förfört honom så hade jag lite (vääldigt lite) skuldkänslor. Så under tiden han stod i duschen fixade jag frukost åt honom. Jag borde vara den ultimata flickvännen, snabbis och färdig frukost vad mer kan en karl behöva?;) Jag borde få Nobelpriset..
Idag jobbar jag också, slutar kl 18, och Mr slutar 17.45 så vi ska åka buss hem tillsammans som förr i tiden. Mysigt, konstigt vad sådana små saker kan vara bland det mysigaste. Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback