Fixa dooonaa!

Jobbade igår kväll.. Kom hem vid 1. Imorse vaknade jag kl nio och började röjja, jag har dammsugit, svabbat, tvättat, röjjt balkong och håller nu på att baka.
Mr sa igår "Du behöver inte stressa ihjäl dig, du behöver inte göra ett skit det är bara en födelsedag" Ehh vänta nu.. Han kan ju uppenbarligen inte känna mig? Jag vill ju fixa och dona, och ja jag blir alltid stressad men det hör till, slog mig just att det är endast vid sådana här tillfällen jag blir stressad. Weird..
Idag så fyller som sagt Mr år.. Så messade han för ett tag sedan och bad mig föra över lite pengar för han hade inga och var hungrig.. Men jag har inte hans konto nr och det hade inte han heller. Så han får svälta.. På sin födelsedag, stackarn.. 
Nej nu ska jag duscha, baka dom sista muffisarna, klä och sminka mig sedan är jag nog redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback