Cupcakes och skallebank

Japp i lördags var det då kalas. Folk skulle komma hit vid fem, det gjorde dom inte dom kom vid typ sex. Men men folk kom ju iaf :) Så vi var väl runt 13 pers, vi började här hemma med fika och öl. Sen så åkte vi ner till Bryggan för lite käk och lite mera öl. Var riktigt trevligt!
Men jag mitt pucko hade väl kanske inte världens bästa omdömme, då jag gick och dansade med en kompis till Mr. Inget med det, men jag hade ju kunnat säga till Mr att jag gick och dansade, han fick nu reda på det av en kompis som la fram det så som att Mr skulle bli sur. Han trodde väl att Mr skulle storma iväg av svartsjuka. Konstigt hur folk tror att man kommer reagera eller hur man "ska" reagera, fuck that.
Sedan när vi skulle hem så märkte jag på Mr att det var något men han sa inget, så kommer vi till busshållplatsen så kommer inte bussen förrän om 20 min, aaldriig att jag står i endast nylonstrumpor på benen och väntar på bussen så länge, så jag börjar gå. Mr följde med han trodde jag var sur för att jag gick så snabbt, försökte förklara för honom (bäst jag kunde då min tunga inte ville lyda min hjärnas signaler) att jag frös som satan och kunde och ville inte gå långsammare. Efter ett tag så började Mr skrika efter mig och fråga vad som var problemet, jag försökte förklara att jag inte ville prata, då jag inte kunde prata.. Tror inte han fattade vad jag menade med det..
Rätt som det är så säger det "Switchs!" så ligger jag på backen! Jag har halkat och slagit på ändan, stenhårt. Om ni hörde och kände en duns med efterkommande skalv, någon gång efter kl 02 så var det jag.. Mr kommer fram för att hjälpa mig, det enda jag kan få ur mig är "Rör mig inte!" Charmig tjej..
När vi kommer hem går jag och lägger mig..
Dagen efter så redde vi ut "problemet", resten av dagen tog vi det oerhört lungt, jag tror aldrig jag har vart så bakfull någon gång, så pizza, godis, mys, film och cola passade mig alldeles utmärkt!
Har jag sagt att snart är det jag som fyller?! Tjohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback