Brudhäng och korv

Igår gick jag hem till Frida och Malin, Empa var också där, med sin lilla gravida hund. Det vi gjorde var att lägga pärlplattor, prata skit och gräma oss över att Fridas karl inte jobbar på pärlfabriken längre.
Sen så facerejpade jag och Malin Frida, ohh var så roligt. Hon var säker på att vi gjort något med hennes säng, lagt en korv i örgottet eller liknande.. He he ja just det hur gammal var jag nu igen? Ja jag får skylla på att man blir som man umgås! ;)

Om ett tag så ska jag åka och jobba, känns bra. Har fått fyra pass denna vecka, bra skit.
Fast det är helt värdelöst att jobab mellanpass, alltså 12-18. Man hinner inte göra något vettigt av dagen.. Mr Babe slutar vid åtta så jag funderar på att ta mig en sväng förbi Frida ikväll också. Nått kul måste man ju få göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback