Snövit!

Igår lekte jag, skrutt och Mr "Snövit och de sju dvärgarna" var dock inga dvärgar med (synd). Endast Snövit, prinsen och häxan. Gissa vem som fick va häxan? Jo jag! Man tackar.. Skrutt var Snövit och Mr var prinsen. Så jag blev dödad medan dom gick och skulle gifta sig, men jag fick till slut vara med på bröllopet för att sjunga och spela så dom skulle ha något att dansa till.. Sen fick jag gå till sängen och dö igen. Ligger där och väntar på att dom kanske ska komma tillbaka, icke.. Ropar på dom och frågar om dom har glömt mig? Då kommer skrutt "Blunda dumma häxa du är död" Okej okej.. Hon går tillbaka till sitt rum där Mr är, eller förlåt jag menar "prinsen" så hör jag henne säga "Det var bara häxan som ropade" Mr "prinsen" svarade "Jahaaa var det baaraa häxan"
Hmm tack för den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback