Sluta röööör honom!

För ett tag sedan så stötte jag och Mr på en tjejkompis till honom inne i stan. Jag har träffat henne förut och tyckte inte om henne så mycket då, tyckte inte om henne mer denna gång.. Hon kramades lääänge och väääl med honom och skulle hela tiden hålla på att peta och ta på honom, what the...!? Hade så god lust att be henne sluta peta på honom men det gjorde jag inte, så klart..
Nån dag efter så börja vi prata om att vi träffat henne, jag var ju as irriterad efter händelsen men sa inget, men kände att eftersom det nu var på tal igen och jag inte var lika arg så berättade jag för honom varför jag blivit irriterad, kändes som hon dissade mig och att det var sååå kul att träffa Mr. Men om du vill träffa honom så är det väl bara höra av dig? Ni bor för fan i samma lilla håla.. Ja och så tog jag upp petandet och kramandet, och förklarar att om jag träffar en killkompis som har en tjej med sig men som jag i vanliga fall är kramig med så tar man ju lite hänsyn till henne. R-E-S-P-E-C-T. Så gör iaf jag. Då säger han att han tyckte att hon var väääldigt avståndstagande mot vad hon brukar vara. Eh ok.. Ja ja tyckte iaf att det var illa, ni skulle vart med så skulle ni förstått.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback