Länge sen sist!

Ohh jag har haft en alldeles underbar helg! Trots att Mr har jobbat!
I lördags så hängde jag och skrutt med Annelie och Max, är ju så himla bra att de bor så nära. Då är det bara att kika över! Sen så kom Mr hem och vi bestämde oss för att ha en liten picnic i parken här i kroken. Var så himla mysigt! Fint väder, skrutt sprang omkring och lekte med de andra barnen medan jag och Mr låg på en filt i solen och pussades. Härligt!
Igår så var vi hemma hos Mr's päron, är så härligt att skrutt tycker om dom så mycket och att dom tycker om henne. Man var ju lite orolig så där i början att de kanske skulle tycka lite illa om att deras son träffar en tjej som redan har barn och så där.. Man vet aldrig med folk. Men jag hade ju verkligen inte alls behövt oroa mig! Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback