Whyyy!

Ja ni kanske vill veta hur det gick i helgen? Ja Mr kom hem, jag kunde ju så klart inte sova så jag var vaken. Vi började pratade, trots sin berusning förstod han att jag var pissed, bra där..
Han hade ingen aaaning om varför jag var arg, inte den bleeekaste!
Jag kallade honom för en hel massa fula saker de flesta hade med bristande intelligens att göra..
Rätt som det är så brister det för mig, tar tag i honom och vräker ner honom från stolen han sitter på och morrar något åt honom, minns inte riktigt vad. Det kan ju kanske låta lite.. "häftig"? att jag lyckdes vräka ner honom från stolen, men om man tänker att han är 15 cm kortare än mig och väger väl hälften av vad jag gör så är det inte så coolt längre, OM det ens är coolt..
Han skriker efter mig att jag kan ta min skit och dra, "Visst" tänkte jag, gick in på skrutts rum och tog några djupa andetag, gick ut på balkongen igen, då försöker han stänga dörren i ansiktet på mig. Så då var jag tvungen att morra lite igen.. Bad honom sen att komma in så vi kunde snacka inne så inte hela grannskapet hör.
Summa summarum, han trodde att det var helt ok med mig att han gick på strippklubb. Ehh vart fick han det ifrån?
Vi började prata om messet han skickat, det som slutade med "Älskar dig till döds" i hans huvud lät det som världens kärleksförklaring, ops.. Jag grät å så grät han å så grät vi lite tillsammans.
Men jag kan ju inte påstå att jag har glömt det och det har jag sagt till honom att "Detta kommer du nog få höra ett tag"
Det "bästa" var ju nästan när han sa att han inte skulle ha nå problem om jag skulle gå på strippklubb. What?! När vi pratade om det någon dag innan så sa han att han nog inte skulle tycka det var så kul. Anledningen till att han kan säga så är ju för att han nu har vart där själv och inte kan säga ett skit!
Ja som ni kanske märker är jag inte helt nöjd.. Men det kommer väl får man hoppas..
Ja just det så berättar han att de andra killarnas tjejer hade sagt saker i stil med "Att om du inte går på strippklubben så blir jag arg" Haa haaa vem säger att de inte försöker vara en "bra" flickvän? De kanske hade exakt samma diskussioner med sina karlar som jag och Mr hade när de kom hem?
Ahja fuck it..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag diskuterade detta me Danne för ja berätta va ja läst på din blogg.Ja tala om för honom att ja kände precis samma sak, att ja inte skulle tycka de va ok om han gick på strippklubb. Han förstod mej efter en stund & sen sa han att han nog inte skulle vilja att ja gjorde de heller. Ja skulle dock kunna tänka mej att gå om ja & Danne gick tillsammans. Typ bara han & ja liksom & inte ett gäng av hans polare som de va i ert fall. Näää inte ok=) Ja förstår om du vräkte ur dej massa till honom. Skulle ja oxå gjort. Kram

2010-07-07 @ 07:02:54
URL: http://annatornhult.blogspot.com
Postat av: Bitter

Anna: Det känns skönt att det inte bara är jag som känner som jag gör. Ja jag skulle också tycka det var ok, om det bara var jag och Mr. Shit ja jag var så förbannad på karl.. men som sagt tycker jag att det var befogat..

Kram kram

2010-07-07 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback