Vårkläder!

Ohh har hittat så mycket fint på H&M, helt otroligt!


Fin fin kofta, 199:-


Sötaste tröjan! Tänk till en svart snäv kjol! Ack så snyggt! 199:-


Ohh denna är ju också så fin! 299:-


Om denna klänning är så skön som den ser ut att vara så skulle jag antagligen bo i den! 249:-


Denna är ju också så himla fin! 199:-


Jeanskjol är ju ett måste! Denna är ju så cool med dragkedja och grejjer, och eftersom jag var tvungen att slänga en jeanskjol häromdagen så "måste" jag ju köpa en ny. Eller hur? 199:-


Så cool, så cool! Jag skulle ju vara tvungen att ha ett par svarta nylontights under för att dölja min fula lår men jag tror det kan funka ändå. Frida tyckte att den skulle bäras med ett par röda träskor, röda skor vore grymt men det där med träskor vette fan ;) 299:-


Snygga glajjer är alltid nice, hade ju helst sett att de var knallröda men turkos är nästan lika bra. 49:50:-


Söta mockaskor passar ju fin fint till klänningarna! 199:-


Ohh sånna läckra! 99:-

Ja allt detta för "enbart" 1990:50.. Ja så nån som har två tusen som ligger och skräpar?


Kommentarer
Postat av: Aaaangelika!

Gud vilka söta kläder! Gillade speciellt andra plagget uppifrån, söka jobb på HM? Du får saker att se så billiga ut höll jag på att skriva hahaha det jag menar är att går man in på HMs sida så blir man off för allt känns så dyrt, men med ditt upplägg här skulle jag absolut kunna tänka mig att köpa grjerna haahha farligt!

2010-01-09 @ 14:31:08
Postat av: Bitterfittan

Ja men visst är dom? Blir helt varm i själen av dom! :)

Jag har sökt jobb på H&M men det känns som det är lönlöst, fast jag skulle ju vara en sån tillgång för dem, synd bara att de inte insett det..

Jag tycker H&M är billigt, men om man vill ha en massa så är det klart att det blir en slant, smart va? ;)

Efter det här inlägget kanske jag kan få spons av H&M? ;) Nä men allvarligt, H&M är fan favvo butiken, bra priser, bra kläder ja allt är fan bra! Fuck märkeskläder!

2010-01-09 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback