Psykbryt eller bara skev?

Eller är det samma samma?
Jag och Mr skulle åka och träffa Thomas och compani, det är Thomas sista kväll i Sverige, han åker tillbaka till Madrid imorgon. Så helt plötsligt så blir jag jätte låg.. Mr bad mig att sätta mig med honom i soffan, sen ville jag bara gråta.. Och jag har verkligen ingen som helst aning om varför. Kände mig verkligen som en ubertjej där jag satt med darrande underläpp och ögonen fylda till bredden med tårar utan att veta varför.
Jag sa att jag inte var så sugen på att åka någonstans utan att jag nog ville stanna hemma. Känns inte som jag skulle vara något vidare sällskap plus att kl redan hunnit bli 21. Men jag bad Mr att åka, han ville inte men jag sa att jag tyckte han skulle åka, är ju trots allt Thomas sista kväll.
Jag vet inte om Mr blev besviken, mycket möjligt, men det skulle inte kännas rätt att åka.. Men å andra sidan så kanske jag skulle bli på bättre humör av att hitta på nått, men det är lite sent att ångra sig nu..

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback